Frakt & beställningar

Om du har gjort en beställning kommer du omedelbart att få ett bekräftelsemeddelande med en översikt över din beställning. Om så inte är fallet ber vi dig kontrollera din skräppost först, men om det inte finns där ber vi dig att skicka ett e-postmeddelande till support@dreaver.se. Vi kommer då att kontrollera beställningen med dig.

Vad är den aktuella leveranstiden?
Efter att vi har överlämnat paketet till DPD tar det i genomsnitt 3-8 arbetsdagar innan det anländer till ditt hem.

*OBSERVERA: Leveransspårningen kan ibland indikera att paketet ännu inte har mottagits av DPD, även om så är fallet. På grund av DPD:s höga arbetsbelastning kan inte alla paket som levereras alltid behandlas i tid. När paketet skannas hos DPD står det bara att det har tagits emot, trots att det redan var så tidigare.

Beställningar som sker före kl. 15.00 på vardagar, inlämnas in till DPD samma dag.

Mitt paket är försenat hos DPD. Vad ska jag göra?
Tyvärr är vi beroende av kurirtjänsterna och ibland kan de inte alltid garantera 100% leverans på grund av hög arbetsbelastning. Vi ser alltid till att din beställning lämnar vårt lager i Nederländerna så snabbt som möjligt och tar sig till DPD:s sorteringscenter.

Vi förstår att detta kan vara frustrerande, men vi kommer att göra vårt yttersta för att se till att din beställning levereras så snabbt som möjligt. Om ditt paket inte har levererats 8 arbetsdagar efter din beställning ber vi dig att kontakta DPD:s kundtjänst eller oss. På så sätt kan vi ge mer klarhet om statusen för din beställning.